juck solar för glasögonmärken

chacha , sitter här hos ellen ,
vakna för ett tag sen å bara legat å snacka .
vi va hos mig ti typ 1 igår , sen drog vi hit ,
lite ändrade planer dåra för ellen skulle upp typ 7 ,
men så blev de inte ändå .
nu ska vi nog äta frulle , sen kanske nån beach ,
sen blire nog yran å checka bara , om de är kvar .
juck vill även lägga till lite , gästbloggarn ;)

-
Hej it's juck in da house. :))
Jag har ont i magen och det har Emm!z med. Jag kommer ihåg att,
Emma hade en jättestor samling med luktsuddgummin när vi var yngre.. jag hade inga alls.
Jag tyckte mer om typ pokémon kort.
Hängde ju med grabbarna. :D Men ja.. det jag vill komma till är inget mindre än..
bad. Jag vill BADA!! Jag undrar vart vi ska bada om vi åker och badar.
Hoppas på ett ställe med gräs istället för strand.
Det blir så sandigt med sand för sanden fastnar liksom på fötterna när man ska gå upp..
Livet är hårt. :(


emma goes trötttttttttttt

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha

2009-08-09 @ 21:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0