22 december


slapp morgon. vid halv 3 gick jag ner på stan, träffa eve en snabbis, sen kom ellen & vi gick till java där louise, ebba & emelie va, drog en fika. sen handla ja julklapp till pappa, träffade även han på stan & visa en julklapp till mig sj, haha. klockrent inne på 3, ska väl inte skratta, men fan va boring. xd träffa en massa folk sen åkte ja hem med pappa, åkte förbi mamma & hämtade kläder, men ändå glömde ja massa. tänker inte gå ut i denhär kylan. -.- aja, nyss ätit, ska nog dra & sola om ett tag, sen andra avenyn & massa missade avsnitt av ph. + detta känns som decembers enda långa inlägg ha, ohlaaa. förresten har jag typ ingen julkänsla, värsta konstigt, känns inte som julafton i övermorn lr.


Kommentarer
Postat av: louiseeee

haha, fett coolt när jag läste ohlaa så sjöng dom det ;)

nice det var idag:) nice girl<3

2009-12-22 @ 18:46:19
URL: http://louisewwahl.blogg.se/
Postat av: ellen

hahah tre fyfan va kul. :) jag måste kolla ikapp ph avsnitten :O

2009-12-23 @ 12:13:20
Postat av: emma

haha ja hade inte kollat på en vecka, men ändå bah missat ett, asnice att pissandreas åkte ut :)

2009-12-23 @ 17:15:30
URL: http://ebrgqqvst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0