bordddddeee sova ya

hej bloggggggn (;

jag drog ut och sprang vid typ 8 , behövert ..
å härligt väder igen ju , sånna kvällar gillar vi ,
hoppas på lika imårn :D
sprang iaf ti pappa , för att hämta cykeln ,
stannade å plocka massa hallon , haha
jag saknar paaaappppp !
saknar allt för många nu :(
men aja sen cykla ja hem , duscha
sen såg vi mission-impossible ,
inte min typ av film men den va väl okej :)
nu ska ja äta nåt sen kolla ph ,
forhoppningsvis nån strand imårn ,
fjärde dagn irad ja går upp tidigt då ,
illlllllaa . så jävla tröttttt

Kommentarer
Postat av: ellen

ni kmr till mig på kvällen imårm va? :)

åhh mission impossible är jätte bra! :D<3

2009-07-28 @ 23:33:51
Postat av: Anonym

afan , låter som de blir hela ligan nu ;)

haha jorå (: <3

2009-07-28 @ 23:38:40
URL: http://ebrgqqvst.blogg.se/
Postat av: Anonym

idag gick du väll inte upp tidigt ? :O <3

2009-07-28 @ 23:49:40
URL: http://louisewwahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0