luxemburg 16-20 september! ♥

hemma efter några underbara dagar i luxemburg med emelie lollo ellen jossan linnea! orkar inte skriva om varje dag, så drar en sammanfattning. mest gått i olika köpcentrum, stan, sett massa - luxemburg är grymt fint, skulle lätt vilja bo där! allt är snyggt å mysigt, miau. har åkt buss lite överallt - runt å fel, levt på cola, vart på nils jobb, stått över lux å sett till frankrike å tyskland, fått intressanta vänner + msner, drygat å dampat, stan på kvällarna, resturanger, mysiga fik, shoppatshoppatshoppat, snygga grabbs, glott på fula brudar som hade kläder som 10åringar, skämt ut oss, busiga nätter. även hängt på danmarks flygplats föör länge å flygit 4 gånger - skitsmå plan. vi har gjort så jävla mkt å de har vart så sjukt bäst! va kan man säga.. luxemburg äger å jag vill tillbaka, saknar det redan! bästa dagarna med bästa brudarna! ♥

Kommentarer
Postat av: louiseeee

hahah , vilken bra sammanfattning !!!!:D:D:D: jag vill tbx nu !! o jag tror inte att jag är ensam om det !



älskar er! §

2009-09-20 @ 21:30:36
URL: http://louisewwahl.blogg.se/
Postat av: evelinathyr

härligt :D

avis på dig. du får berätta mer i morgon :):D

I miss you bruden<3

2009-09-20 @ 22:25:49
URL: http://evelinathyr.blogg.se/
Postat av: Linnea

LUUUUUX vår stad lix bruden gå o köp en våffla va SKITkul assså jag tror jag fluuumar nuuu haha vi äer bäst lix

2009-09-21 @ 17:50:26
Postat av: emelie

vi hade det BÄST!!!!!!!!!!!!!!! :D älskar er tjejor! :D <3<3

2009-09-21 @ 18:17:58
URL: http://emeliesimonssonn.blogg.se/
Postat av: josssan

var så himla braaaaaaa!!!!

2009-09-25 @ 21:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0