pluuggissh

lugn skoldag med syoprat å skit , ska gå fordon jag vet ni ;) haha lrinte men lite roligt vore de ju . slapp elevenssval så slutade lite efter två , då drog jag hem å hämtade cash sen blev de en sväng med ellen på stan , köpte en tröja . nyss har jag vart ute å gått med mamma å anders , nu blir det en snabb dusch för kvart i ska ja möta jossan vid krysset å handla lite godis åsånt , så tar vi våra böcker med för en pluggnight hos ellen . :) skönt att vi inte har fått såhär överdrivet mkt läxor än , tkr de är lagomt nu med 3-5 stycken i veckan . haha aja nu lär ja fixa mig .
pussss


Kommentarer
Postat av: bonne

era jävlar fick sluta tidigare

2009-09-03 @ 18:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0