stand by me


hej. tråkigaste dagen avklarad, fan va fort de går. roliga vikarien lät oss se en fin film, blev kär i en av killarna. sjukt snygg, vilket ni ser här under. jag har nyss tagit ett långt bubbelbad, blir så typ varje dag eftersom jag fryser hela tiden. nu lär jag nog plugga, noprov på onsdag, jag behöver onsdag nu!! musikprov på fredag.. + läxor på de. och jag är så sjukt sugen på godis, gah. men nu har ja inte ätit det på ett tag, och så lär de fortsätta.. egypten om ca 3 månader, vill inte vara en knubbboll då inte. förövrigt är jag råtrött, opepp och tråkig, de är för mkt nu. allt blir fel och jag vill ha dig. önskar ja visste.


Kommentarer
Postat av: Beccaa,

aww, han var för snygggggg. ;))

2010-01-14 @ 18:37:49
URL: http://perssonrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0